Cumartesi

Merhaba Dünyalı :)



Hepinize uzuun bir aradan sonra tekrar merhaba :) 



Bloğum da yaşadığım bir karışıklık sebebiyle uzun zamandır yeni yazılarımı ekleyemedim.Bu sorunla ilgili de yeni bir yazım olacak böylece blogger arkadaşlarıma da yardımcı olacağım diye düşünüyorum.


Üstteki resimde bizlere merhaba diyen arkadaşımız geçtiğimiz günler de gezme fırsatı bulduğum
Sirius Ufo Sergisi'nden bir maket gönül isterdi ki gerçeklerini de görebilelim ama maketler bile heyecan vericiydi.Eğer bulunduğuz şehire gelirse mutlaka gidin kaçırmayın derim ben.


Çok küçük ve  önemli bir hatırlatma  yapmak istiyorum,lütfen çocuklarınızı götürmeyin ortamda ki müzik ve maketler onları fazlasıyla korkutuyor hatta orada bulunan birkaç ebeveyn çocukları ağladıkları,korktukları ve gitmek istedikleri halde gitmediler ve orada kalmaya devam ettiler.Çocukların çok büyük bir travma yaşadığını düşünüyorum  ve tabi ki çocukluk anılarına atılmış kötü bir imza .Mümkünse gitmeden konuşun ,anlatın,ne ile karşılacaklarını bilmelerinde fayda var.




2 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Hoşgeldinnn :)

deziras dedi ki...

teşekkür ederim :)